21 februari 2011, Dagens fråga

Jag har alltid varit besatt av hårfärg.
Jag älskar att förändra mitt hår, trots att jag får ångest varje gång.
Jag älskar att skölja ur hårfärgen för att sedan se mig själv i spegeln.
Jag älskar att se resultatet, trots att det kanske inte alltid blir rätt.
Jag har haft hur många färger på håret som helst.

Nu börjar jag tröttna på att blondera. Jag ska blondera en gång till, ha det riktigt ljust ett tag och sedan ska jag färga igen.

Frågan är:
Vilken färg blir det?

Kanske låter jag er avgöra?


Nu!


Studenten


Gången innan


Första blekningen 2010


Två år sedan? Ett och ett halvt?


Mörkt brunt


Blått


Mörkblått/Rött

Det här är vad jag har varierat mest mellan. Blått/Svart/Blont/Rödblont

Passar man verkligen bäst i sin naturliga hårfärg? Jag är blond. Sandblond verkar jag vara för tillfället.
Men jag vet inte, för jag har inte sett min naturliga hårfärg sen jag var elva.

Vilken färg passar mig bäst?
Nej, ni behöver inte välja från bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0