16 mars 2011

Hejsan!

Nu sitter jag här igen. Mitt förra inlägg skulle ha blivit publicerat för flera timmar sen. Men men, vad ska man göra liksom?

Nu sitter jag dock här igen, som sagt. Idag kom papi ner med ett brev från försäkringsgrejset, och i det stod det att OnOff skulle ersätta min dator som tydligen inte kunde lagas.
Så nu har jag en ny MiniLaptop. Denna är rosa och det är inte en Acer, utan en Samsung. Kostade 3700, över 1000 kronor mer än vad min föredetta dator skulle ha kostat idag.
Snabbt gick det också. Jag gick dit och fick datorn väldigt snabbt. Med lite krångel dock. OnOff's datorer krånglade då papperen skulle skrivas ut.

Nej, nu ska jag svara på Sofias sms, och sedan ska jag försöka få i mig lite käk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0